Z á p i s
č. 4/2012
ze schůze řídícího výboru (ŘV) Moravskoslezského sdružení
chovatelů poštovních holubů, rozšířeného o členy organizačního týmu CV, konané
dne 24.11.2012 ve 12.00 hod. ve Šternberku.
Přítomni: RSDr.
Zdeněk Uherek, Ing. Jaroslav Novotný, Ing. Václav Švec, Antonín Polívka, MVDr. Martin Polášek, Jindřich
Swaczyna, Ing.Stanislav Matuška
Omluveni: František
Strachota, Ing. Rostislav Krpal, Miroslav Uherek
Schůzi
zahájil předseda MSS CHPH RSDr.
Zdeněk Uherek
Na schůzi se projednávalo organizační zajištění Celostátní
výstavy v Hluku dle následujícího programu:
-
Program: 1) prodejní stánky
2) prodej vstupenek pátek + sobota
3) tombola + společenský večírek
4) ubytování
5) dražba holubů
6) výstavní plocha, stavba a bourání klecí
7) hlídání holubů + pořadatelská služba
8) příjem a výdej holubů
9) katalog
10) organizace posuzování
11) výpočet
výsledků posuzování
12) zahraniční hosté
1.
Prodejní stánky
- Informaci
podal ing.Matuška, v současné době je rezervováno 5 stánků. Maximální celková
kapacita je 11 prodejních stánků.
- ŘV
rozhodl, že cena za prodejní stánek je 4.000,- Kč + věcný dar do tomboly v
hodnotě 500,-Kč
(věcný
dar bude z portfolia prodejce) – předání 11.1.2013 ve výstavních prostorách
- Zájemci
o prodejní stánky se budou obracet na adresu ing.Stanislava Matušky
2.
Prodej vstupenek
- Předseda
Dr.Uherek informoval, že obsluha prodeje vstupenek je zajištěna. Za prodej
vstupenek je odpovědný J.Fridrich.
- Na
sobotu je zajištěna bezpečnostní agentura, která bude dozorovat u vstupů na CV.
- Ceny
vstupenek byly odsouhlaseny následovně:
Vstupenka
jednodenní Pátek 150,- Kč
Vstupenka
jednodenní Sobota 200,- Kč
Vstupenka
dvoudenní Pá+So 250,- Kč
- ŘV
odsouhlasil tisk vstupenek na jednotlivé dny.
3.
Tombola a společenský večírek
- Dr.Uherek
informoval o prostorách pro Galavečer, které zajistil. Stejně tak je zajištěna
i živá hudba. Na Galavečeru bude předáno ocenění 10ti nejúspěšnějším chovatelům
Generálního mistrovství České republiky.
- Jelikož je Galavečer nezisková část Celostátní
výstavy, žádá ŘV MSS oblastní sdružení
Moravy o finanční příspěvek v min.hodnotě 1.000,- Kč, který bude použit
na obnovu úrovně společenské části CV - Galavečera.
- Finanční příspěvky zašlou OS na účet
MSSCHPH č. 195518001/0300 , do zprávy pro příjemce bude uvedeno "CV".
- Finanční příspěvek již přislíbili OS Uh.Hradiště, OS
Karviná-Ostrava a firma Economic Matuška.
- Organizaci tomboly má na starosti František Strachota.
- Tombola
bude rozdělena do tří částí. Hlavní tombola bude obsahovat budníky, sedačky a
donáškový koš a bude ve velkém sále společně s klasickou tombolou, která bude
obsahovat zejména holubářské produkty. Třetí tombola bude na Galavečeru a
obsahem bude odpovídat této akci.
- ŘV
MSS rozhodl, že uvolní částku 5.000,- Kč z výtěžku CV, kterou použije pro nákup
produktů do tomboly. Nákup bude proveden u firmy Olympia Mácha
- ŘV MSS také vyzývá chovatelskou veřejnost o věnování darů do tomboly.
(holubářské výrobky, uzeniny, vína, cukroví...)
- Předseda
MSS Dr.Uherek informoval, že kompletní výstavní fundus (klece, podstavce,
molino a krmítka) je zajištěn tak, aby byl včas k dispozici pro pořadatele
CV v Hluku.
- ŘV
MSS rozhodla že Ocenění Celostátních soutěží ve formě pohárů zajistí firma
Economic Matuška.
4. Ubytování
- Ubytování
je zajištěno. Organizaci ubytování zajišťuje ing.Krpal
- Ubytování
pro prvních 10 chovatelů v Generálním mistrovství je taktéž zajištěno.
Organizační výbor hradí prvním 10ti chovatelům v Generálním mistrovství
vstupenku pro dva na Galavečer a ubytování pro dva v penzionu včetně dopravy z
galavečeru do penzionu. ŘV MSS zašle pozvánky pro tyto chovatele a zájemci o
ubytování se nahlásí přímo RSDr.Zdeňku Uherkovi.
5. Dražba
holubů
- Holandskou
dražbu zajišťuje ing.Švec. ŘV MSS vyzývá zájemce, kteří chtějí nabídnout holuby
prostřednictvím holandské dražby, aby se nahlásili na adresu ing.Václava Švece
dle propozic CV.
- Součástí
výstavy bude i licitační dražba 16ti holubů od nejúspěšnějších chovatelů České
republiky. Do aukce darovali po jednom
holubovi následující chovatelé:
Zdeněk
Gončar, Olympia Mácha, Marek Skrbek, Ecoteam Matuška, Lubomír Kubáček,
M.+M.Polášek, Jaroslav Novotný,
bři.Uherkovi, Zdeněk Jochman, Ladislav Pešek, Václav Slavík, Kodl-Frenzl, Petr
Marek, Jiří Svoboda a Václav Pexa(2ks).
- Výtěžek
z licitační dražby bude ve prospěch pořadatele výstavy.
6. Výstavní
plocha, stavba a bourání klecí
- Dr.Uherek
informoval, že vše je zajištěno.
- Nový
výstavní fundus bude po ukončení výstavy uskladněn v prostorách Sportovní haly
v Hluku.
7. Pořadatelská
služba
- Pořadatelskou
službu má na starosti Jiří Juřeník.
- Hlídání
holubů, krmení, napájení zajišťují chovatelé ZO Hluk a Dolní Němčí.
8. Příjem a
výdej holubů
- Zajišťuje
Miroslav Uherek dle zvyklostí.
9. Katalog
- Zajišťují
ing.Novotný a MVDr.Polášek.
- ŘV
MSS upozorňuje OS na včasnost zasílání podkladů dle propozic CV.
- ŘV
MSS rozhodl, že bude vydáno 1.500 katalogů
- MVDr.Polášek
a ing.Novotný připraví katalog tak, aby byl dodán do tiskárny nejpozději
5.1.2013.
10. Organizace
posuzování
- Organizaci
posuzování zajistí RSDr.Uherek.
11. Výpočet
výsledků posuzování
- Za
výpočet výsledků posuzování odpovídá MVDr.Polášek.
- Výběr
kolekce pro Olympiádu v Nitře proběhne dle zápisu z prezidia.
12. Zahraniční
hosté
- Zahraniční
delegace pozve oficiálně prezident ČMS ing.Novotný.
- Ubytování
pro zahraniční delegace je zajištěno
Ve Šternberku
dne 24.11.2012
Zapsal:
MVDr. Martin Polášek
RSDr.
Zdeněk Uherek
předseda MSS CHPH